03 October 2012

Word Verification


Ok.., da takder word verification untuk aku punye ruang comment., haha., Macam yang aku jangka masa mula² aku letak benda tu mesti ader orang tak suka ngan word verification, katanye leceh, susah dan mcam² lagi.

Nk ikut suka aku pun tak suka gak, aku letak sbb nak kurangkan spamming jer, tp mmg betul pun aper yg dorng ckp kan tu, aku pun kdg² giveup gak bile benda tu kluar.., haha

So lepas nih harap² jgn la spaming kat aku eik., tengok emel aku jer dah la., sian kt aku emel pnuh ngan spam.., haha.,

6 comments:

  1. tol2...x suke ngn word verification nie...kdng nak komen xboleh nak masuk..

    ReplyDelete
  2. tahu xpe.. pembaca yg nak komen pun, mengadu sebab bnd alah tu agak menyusahkan.. -.-"

    ReplyDelete
  3. betul tu ..salah satunya yg tak suka adalah saya
    eheheehe :D

    ReplyDelete
  4. Ha.... baru le senang nak komen..... belasah aje le spam tu.... janji nak komen senang....he... bukan apa... ada sekali tu, OKje teka sampai sepuluh kali tak boleh--boleh walaupun rasanya dah betul....sebab geram OKje tekan je tambah 10x lg sejak tu le Okje tak dapat nak komen mana-mana blog yg ada benda alah tu walaupun dah betul dah!

    ReplyDelete
  5. u noe wut, i totally AGREE! sangap lah ngak suka sama ini verification..mcm hape je..

    ReplyDelete
  6. btul! x suka ngn word verification ni..
    i manusia la bkn robot.. hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site