16 January 2013

Simi oh Simi


simi... simi... simi....., korang msti kenal ngan si simi ni kan., ala yg suka layan orang berchating tu., name pnuh dia simsimi tp dia bahasakan diri dia simi jer.

Semalam tgah bosan² bleh plak aku berchating ngan benda ni. Syok la gak, buat hilang bosan. Simi ni sebenarnya simulasi chatting jer., bukan nyer orang betul pun. Senang cakap kiter chatting ngan robot la.

Kebanyakan rply yg dia kasi sumenyer dr rekod msej yg pernah user send kt dia., so xheran la klu surah alfatihah pun dia tau., huhuhu.,

Kepada yang kaki chatting tp txder orng nk layan tu bleh la berchatting ngan simi ni, kompom msej yg korang send dpt rply., jgn plak korng amik advise dr dia da., habis pelingkup korang nnt., hahaha

Kepada korng² yg bejiwa ceria cam aku ni try la chatting ngan simi ni., cria la sngat hahaha.., simi ni boleh pham logat² negeri tp kdang² merepek gak - hahaha., layan...

21 comments:

  1. simsimi sengal. hahaha. u men gak dgn dia ni. xD

    ReplyDelete
  2. haha.. kekadang takde keje, malayan si simsimi ni..
    bahasa inodnesia pun pandai tu... kih kih...

    ReplyDelete
  3. hehe..pakat dok layan simi yer..

    ReplyDelete
  4. slalu je main ni time nk release tensen dri keje.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Hello! I think I found interesting blog...

    ReplyDelete
  6. release tensen...main la..hehe..

    ReplyDelete
  7. Aku suh mak cik yang keje kat opis aku download... dia nak pencen minggu depan... jadi aku bagi tahu... kalau boring2 sembang la dengan simsimi nie...

    baru je downlod petang semalam... pagi2 dah cari aku gelak kau kau.... gagagaga janji dia happy :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site